26 Ağustos 2007 Pazar

Küçük Çocukların Durumu

Cemaatte cinsel sömürü maalesef vardır. Fakat bundan en çok etkilenen de çocuklardır. Ailesinin yanında ama hocanın hakimiyetiyle büyüyen bu çocuklar maalesef bu sapkın yaşantının içine çekilmektedir. S. ve C isimli iki kişinin erkek çocuğu olan A. bu sömürüyü yaşayan zavallı insanlardan birisidir. Hoca bu çocuk 11- 12 yaşlardan itibaren bu çocuğu odaya kapatıp sapkınlığın üst boyutlarını yaşamıştır. Bir tanesini çok iyi hatırlıyorum. Çocuğu üst kata çıkartıp oradaki odanın kapısını kilitlemişti. Çocuğun ağlayarak kapıyı açmaya çalışmasının seslerini duymuştum. Sonra babasını arayıp oğlun benim hakkımda bir şey söylerse dinleme suratına bir tane patlat sana izin veriyorum demişti. İşte hocanın böyle bir hakimiyeti vardır. Baba ile oğlunun dahi konuşmasına engel olur. Zavallı çocuk tabi babasının bu tepkisi karşısında yapacak bir şeyi de olmadığı için sessiz kalmayı tercih etmiştir. Yıllarca hocanın bu baskısına maruz kaldı. Buradan babasına annesine seslenmek istiyorum. Eğer bu yazıyı okuyorsanız, oğlunuzu bir fırsatını bulduğunuzda kenara çekin sorun. Göreceksiniz size neler anlatacak. Psikolojisinin bu kadar bozuk olduğunu neden zannediyorsunuz? Yaşadığı olaylar o çocuğu bu hale getirdi ve tek sorumlusu da, din adına bağlandığınız bu sapık insan.

Hiç yorum yok: