26 Ağustos 2007 Pazar

Hocanın Mucizeleri

Peygamberler Kuran’da hep kendilerinin sıradan insan olduklarını vurgularlar. Bu şekilde insanların Allah’a yönelmeleri sağlanır. Fakat hoca kendisini insan üstü bir varlık gibi gösterme çabası vardır. Kendisine menkibeler üretir. Bunlardan bir tanesi Karınca mucizesi. Bunu D. Ü isimli kızla birlikte planlamıştı. Ben buna aralarındaki konuşmaya şahit olduğum için biliyorum. Onlar insanları kandırmak için plan yaparken, ben de kulak misafiri olmuştum. Mutfak tarafında konuşuyorlardı. Ben de kapının diğer tarafında olduğum için beni görmediler. Daha sonra kızlarla hoca bir araya geldik konuşurken, D. Ü. İçerinden gelip karıncaların banyoyu bastığını söyledi. Hoca da git onlara söyle hocamız gelince sizi öldürecek dedi. Bir süre sonra D. Ü tekrar kontrol için banyoya gittiğinde karıncaların gittiğini söyledi. Bu mucize diye anlatılmaya başlandı. Süleyman peygamber nasıl karıncalara söz geçiriyorsa, hoca da söz geçirdiği ballandıra balandıra anlatıldı. Oysa tümü uydurmaydı ve D. Ü. İle tezgahlanmıştı. Bu benim ayrılmamı hazırlayan süreç oldu. Tepki almamak için yavaş yavaş ayrıldım. Fakat yine de benimle uğraşıp iftira attılar. İşte Hoca nın mucizesi böyle bir şeydir. Tümüyle yalancı bir insandır. İnsanları kandırmak için böyle olaylar uydurur. Cinin olduğunu söylemesi de böyle bir uydurmadır. Başkasından duyduğu şeyleri cinlerden öğrendim diye başkasına anlatır. Hocamız bak nasıl bildi diye de yardakçı kızlar bunu birbirine aktarır. Oysa ortada tam bir balon var.

Hiç yorum yok: